Vračila in reklamacije

Vračila blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

 

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Za potrditev vračila mora biti artikel nepoškodovan in vrnjen v originalni embalaži. 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 

 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen  če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. 

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pravljicnih7.si

Obrazec za vračilo blaga je na voljo v PDF obliki na povezavi: obrazec za vračilo blaga. Svoj obrazec za vračilo izdelka skupaj z izdelkom pošljite na naslov: Fundacija ALJAŽEV kRAJ, Triglavska cesta 31A, 4281 Mojstrana. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

 

Obrazec za vračilo blaga je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Reklamacije in stvarne napake

Svetujemo, da artikel takoj ob prejemu pregledate.

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.pravljicnih7.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@pravljicnih7.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov Fundacija ALJAŽEV kRAJ, Triglavska cesta 31A, 4281 Mojstrana.

Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek. 

O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in najkasneje dve leti od nakupa izdelka.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

V primeru neupravičene reklamacije potrošniku vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri Pošti Slovenije in nas o reklamaciji obvestiti na info@pravljicnih7.si.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pravljicnih7.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Fundacija ALJAŽEV kRAJ, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.