Splošni pogoji uporabe spletnega mesta in spletne trgovine www.pravljicnih7.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju:
Fundacija ALJAŽEV kRAJ, fundacija za ohranitev naravne in kulturne dediščine ter razvoj krajev “pod Triglavom”
Ustanovljeno pri AJPES, izpostava Kranj, 4. 11. 2020;
Sedež ustanove in lokacija opravljanja dejavnosti: Triglavska cesta 31A, 4281 Mojstrana.
Matična številka: 4124308000
Davčna številka: 22408517
Podjetje NI zavezanec za plačilo DDV.
E-naslov: info@fundacija-aljazev-kraj.si
Tel.: +38641880893
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate s postopkom naročila artikov iz spletne trgovine. Shranite si jih lahko tukaj.
Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.
Način plačila
Naročilo artiklov je mogoče na ozemlju Republike Slovenije. Omogočeno je plačilo preko predračuna – UPN nalog (le za nakupe na ozemlju Republike Slovenije).
– Plačilo po povzetju
– Direktno bančno nakazilo
– PayPal
Cene
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Postopek naročila
Naročilo blaga je možno preko spletne trgovine www.pravljicnih7.si.
V primeru, da potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo dalje napoten na spletno trgovino www.pravljicnih7.si.
Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico.
Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini www.pravljicnih7.si.
Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Potrdite naročilo.
Po oddanem naročilu kupec prejme potreditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ta mail velja kot predračun, po katerem kupec poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije.
Upravljalec bo shranil vsebino naročil uporabnikov.
Račun
Račun za nakupljene izdelke in storitve boste prejeli bodisi skupaj s paketom z nakupljenim blagom ali na elektronski naslov. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo do oddaje pošiljke. Preklic je možen preko maila ali kontaktnega obrazca na spletni strani, pri čemer mora biti navedena števlika naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu.
Dobava blaga
V primeru, da je dobavljivost artikla označena na zalogi, blago prejmete v roku 4-9 delovnih dni (razen v primeru, ko se poveča število dnevnih naročil, kjer se lahko dostavni rok podaljša do 5 dni – v tem primeru bo kupec že ob sklenitvi naročila obveščen preko e-pošte). Poleg blaga, kupec prejme račun. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije / GLS.
Vračila blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Za potrditev vračila mora biti artikel nepoškodovan in vrnjen v originalni embalaži.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pravljicnih7.si
Obrazec za vračilo blaga je na voljo v PDF obliki na povezavi: obrazec za vračilo blaga. Svoj obrazec za vračilo izdelka skupaj z izdelkom pošljite na naslov: Fundacija ALJAŽEV kRAJ, Triglavska cesta 31A, 4281 Mojstrana. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Obrazec za vračilo blaga je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Reklamacije in stvarne napake
Svetujemo, da artikel takoj ob prejemu pregledate.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.pravljicnih7.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@pravljicnih7.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov Fundacija ALJAŽEV kRAJ, Triglavska cesta 31A, 4281 Mojstrana.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in najkasneje dve leti od nakupa izdelka.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
V primeru neupravičene reklamacije potrošniku vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri Pošti Slovenije in nas o reklamaciji obvestiti na info@pravljicnih7.si.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pravljicnih7.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Fundacija ALJAŽEV kRAJ, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Varovanje osebnih podatkov
Upravljalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh kupcev spletne trgovine www.pravljicnih7.si, pri kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani v uporabo tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Nazadnje posodobljeno: Mojstrana, 1. 10. 2022
Piškotki
Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se ob obisku strani naložijo na vaš računalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletnih strani.
Naj omogočim piškotke?
Piškotke je potrebno vključiti, če želite v popolnosti izkoristiti funkcionalnost naše strani. V nasprotnem primeru, bo vaš obisk spletne strani omejen v delovanju in uporabniški izkušnji. Priporočamo, da piškotke vključite.
Katere piškotke uporablja naša spletna stran?
_ga |
GA1.2.1444959309.1423507999Piškotki za beleženje statistike obiska spletne strani. |
pravljicnih7.si |
364 dni |
_gat |
Piškotki, ki zmanjšujejo število poizvedb. |
pravljicnih7.si |
10 minut |
cc_analytics |
Obvezni piškotki, v katere zabeležimo ali se strinjate z uporabo posamezne vrste piškotkov ali ne. |
pravljicnih7.si |
Približno 360 dni. |
cc_necessary |
Obvezni piškotki, v katere zabeležimo ali se strinjate z uporabo posamezne vrste piškotkov ali ne. |
pravljicnih7.si |
Približno 360 dni. |
cc_social |
Obvezni piškotki, v katere zabeležimo ali se strinjate z uporabo posamezne vrste piškotkov ali ne. |
pravljicnih7.si |
Približno 360 dni. |
cookie_notice_accepted |
Pomni uporabnikovo odločitev. |
pravljicnih7.si |
1 mesec. |
woocommerce_recently_viewed |
Shrani ID zadnjega ogledanega produkta. |
pravljicnih7.si |
Seja |
Piškotki družbenih omrežij
V kolikor vsebine naše spletne strani delite s prijatelji na družbenih omrežjih (Facebooku, Twitterju, idr.), se lahko zgodi, da vam bodo ta omrežja poslala piškotke. Njihovih piškotkov ne nadzorujemo in zanje ne prevzemamo odgovornosti.